środa, 5 lutego 2014

Pottery Barn


Zacznę od tego, że mój mąż z pasją ogląda powtórki 'Przyjaciół'. Tematem jednego z odcinków 6 serii jest wystrój wspólnego mieszkania Rachel i Phoebe. Rachel kupuje stolik w popularnej amerykańskiej sieciówce i wmawia Phoebe, że znalazła go na pchlim targu. Kłamstwo wychodzi na jaw kiedy Ross, który jest wielbicielem sklepów tej marki wygaduje się Phoebe. Ta marka to Pottery Barn.
Postanowiłam sprawdzić czy te sklepy naprawdę istnieją. I bardzo się zdziwiłam, bo nie dość, że to prawdziwa marka to na stronie internetowej mają ceny podane w złotówkach i część asortymentu można zamawiać do Polski. A w ofercie mają praktycznie wszystko do domu: meble, oświetlenie, tekstylia, dodatki, akcesoria kuchenne i łazienkowe oraz wiele jeszcze.
Oprócz głównej linii mają też kategorie Baby, Kids i Teen. Oferują też produkty związane z wyposażeniem wnętrz w ramach pięciu odrębnych marek które różnią się stylistyką. Polecam stronę internetową, gdzie znajdziecie wiele wspaniałych produktów, zdjęć i aranżacji. 
Mnie szczególnie przypadł do gustu dział z radami i inspiracjami. Zaprezentowano tam prosty podział na pięć podstawowych stylów, którymi można się kierować urządzając wnętrze z Pottery Barn's. Wybierać można pomiędzy: Costal, Classic American, Global Chic, Wine Country, Rustic Lodge. Zachęcam do zerknięcia. Poniżej kilka wybranych produktów i aranżacji.













Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony www.potterybarn.com

3 komentarze:

  1. Po obejrzeniu tego odcinka od razu wklepałam w wyszukiwarkę hasło "pottery barn" i byłam równie zaskoczona, że to istniejąca firma. Ale stolika farmaceuty nie odnalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czuję więź z Krzysztofem jako absolutna fanka Przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ross się nie wygadał, tylko Phoebe zobaczyła rzeczy z ich mieszkania na wystawie sklepowej idąc z Rachel ulicą.

    OdpowiedzUsuń