czwartek, 2 stycznia 2014

Nowy stolik kawowy


Pierwszy tegoroczny wpis będzie dotyczył naszego najnowszego nabytku czyli super ławy. Kupiliśmy ją tuż przed świętami, bo bardzo zależało mi, żeby było już po remoncie 'ładnie'.
Dość długo nie mogłam się zdecydować jak ma nowy stolik wyglądać. Miotałam się pomiędzy wizją stolika w stylu retro, a czymś bardziej designerskim i industrialnym. Po kilku tygodniach wybrzydzania, oglądania i marudzenia skończyło się wizytą w ciekawym Outlecie i bardzo spontanicznym zakupie.
Stolik jest nietypowy, bo bardzo niski. Jest to bardzo wygodne bo można na nim położyć nogi, ale też czasem wkurzające bo po kubek należy się schylić. Mimo moich obaw koty na stoliku raczej nie przesiadują, raczej pod. Ewentualnie wsadzają nam mordki w talerz, bo akurat jest na ich wysokości.
Blat jest zrobiony z akacjowych desek (oficjalnie dementuje pogłoski, iż są to panele pozostałe nam po remoncie) i wsparty jest na metalowej ramie. Deski są trochę postarzone i mają namalowane czarne dekoracyjne numerki. Rama jest pomalowana na czarno. Nóżki są wyposażone w kółka. Zrobiona jest solidnie i starannie. Moim zdaniem idealnie pasuje stylem do zamontowanego już piecyka :)








7 komentarzy:

  1. Asia, a da się pokazać to w zestawieniu z piecykiem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Mam nadzieję, że jutro uda mi się zrobić jakieś sensowne zdjęcia. A jak znajdujesz nowy nagłówek?

      Usuń
  2. a co to za outlet, zdradzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Firma EuropaMebel sprowadza towar powystawowy z Niemiec. Pod takim samym użytkownikiem wystawia swój towar na Allegro ale ma także trzy sklepy stacjonarne: w Poznaniu (ul. Skibowa 36a oraz Galeria Malta) oraz Warszawie (ul. Annopol 2). Polecam także ich stronę www.europamebel.pl. Ja ławę oglądałam najpierw na Allegro, a potem pojechałam do ich outletu na Skibowej w Poznaniu. Wycieczka była bardzo ciekawa, bo po pierwsze to Szczepankowo czyli 'koniec świata' a po drugie outlet znajduje się w opuszczonej willi z lat 80-tych wraz z przyległościami i szczerze mówiąc jak bym nie była tam z mężem, to bym się na początek nieźle przeraziła. Ale obsługa za to przesympatyczna.
      Sklep w Galerii Malta bardzo fajny i warszawski w Factory Outlet podejrzewam, że też :)

      Usuń
    2. haha, ja właśnie na tym końcu świata mieszkam:D:D:D i to niedaleko Skibowej, i nawet ze starszą córą na spacery chodziłam tą ulicą, ale wtedy chyba jeszcze tam nie było tego sklepu... dzisiaj się tam wybiorę po pracy, dzięki za namiar:)
      saloon wygląda zdecydowanie lepiej bez wykładziny, fotel klimatyczny, myślisz nad wymianą tapicerki? my mamy Chierowskiego, musimy mu własnie wymienić tapicerkę, ale jakoś trudno się na kolor zdecydować. bardzo jestem ciekawa jak wygląda ten piecyk, nie każ długo czekać:)
      pozdrowienia

      Usuń
    3. Fotele są akurat następne w kolejce do zrobienia. Tapicerka szara albo turkus (takie małe szaleństwo). Mamy też komplet 6 krzeseł tapicerowanych i one na pewno będą szare - jest ich dużo i nie chcę żeby zdominowały pomieszczenie.
      A piecyk już jest, zapraszam na główną.

      Usuń
  3. Dzięki.muszę się tam koniecznie wybrać.ten sklep w Malcie kojarzę, mają tam super rzeczy.szukam zamiarów na wersje "low budget"

    OdpowiedzUsuń